مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-04سياسي

بهره گیری از ظرفیت های مدیریت شهری برای تقویت بورس منطقه ای همدان


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بر استفاده از ظرفیت های حوزه مدیریت شهری برای توسعه و تقویت بورس منطقه ای همدان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی ظهر دوشنبه در بازدید از دفتر منطقه ای بورس همدان گفت: شهرداری همدان سهام دار مجموعه های مختلفی در سطح شهر است که می توان به منظور ارتقای جایگاه بورس از آن بهره برد.

وی ظرفیت کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر را فرصت مناسبی برای تقویت همکاری های بیشتر با دفتر منطقه ای بورس همدان دانست.

قراباغی با توجه به اینکه شهرداری همدان سهام دار شرکت سیاحتی علی صدر، شرکت نمایشگاه های بین المللی و دهکده توریستی گنج نامه است، خواستار تشکیل جلسه تخصصی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر با حضور شهردار، مدیر بورس منطقه ای و مدیران مجموعه های یاد شده برای ترغیب حضور در بورس شد.

وی نگاه استاندار همدان برای توسعه اقتصادی و تقویت سرمایه گذاری در استان را قابل تحسین و مثبت دانست و خواستار توجه ویژه استاندار و توصیه به مدیران علیصدر، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و دهکده توریستی گنج نامه همدان برای حضور در بورس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت های مدیریت شهری برای تقویت بورس منطقه ای همدان

بهره گیری از ظرفیت های مدیریت شهری برای تقویت بورس منطقه ای همدان