مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:072020-05-04سياسي

معلمان همواره دغدغه جامعه و دانش آموزان را دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین و رییس دانشگاه فرهنگیان که به مناسبت بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، اظهار داشت: روز معلم روزی بزرگ به بلندای آفتاب است و امیدوارم همه ما هم برای مردم، هم برای خود و هم برای خدا خدمت گزاران خوبی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) افزود: حضرت خدیجه (س) شخصیت بزرگی داشت که هیچگاه از خاطره پیامبر (ص) زدوده نشد و برای بسط و گسترش اسلام با همه وجود تلاش می کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری به عنوان روز معلم تاکید کرد: کسانی که آن فیلسوف و فقیه بزرگ را به شهادت رساندند، خوب فهمیدند چه شخصیت بزرگی را ترور کرده اند زیرا امثال شهید مطهری ها در جامعه و بر اساس رسالت معلمی روشنگری دارند و مجموعه جامعه را با معارف دین بر اساس عقلانیت آشنا می کند.

آیت الله علما با اشاره به صداقت فرهنگیان در همه ادوار تصریح کرد: معلمان در همه دوران ها از بهترین و نجیب ترین افراد بوده اند و این قشر مورد وثوق مردم هستند زیرا همواره دغدغه مند بوده اند، آنها دغدغه مردم، جامعه و دانش آموزان را داشتند و این همان صفت بزرگی است که در وجود بزرگان دین مثل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان همواره دغدغه جامعه و دانش آموزان را دارند

معلمان همواره دغدغه جامعه و دانش آموزان را دارند