مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-04ورزشي

فضای مجازی بحران کرونا را در قزوین کنترل کرد


محمدحسین اسماعیلی در چهارمین نشست شورای فضای مجازی که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد افزود: در شرایطی که ویروس کرونا در کل دنیا همه گیر شده و کشور ما را نیز درگیر خود کرده بود، ما بیش از پیش به جایگاه و اهمیت فضای مجازی پی بردیم.

وی اضافه کرد: اگر فرض کنیم در این دوره بحرانی اینترنت، فضای مجازی و بسترهای شبکه های اجتماعی وجود نداشت، ممکن بود مسئله ناگوارتر و بغرنج تر پیش برود که همین موضوع بر اهمیت فضای مجازی تاکید دارد.

اسماعیلی اظهار داشت: می توان از فضای مجازی در حوزه های مربوط به مشارکت های عمومی، مشارکت های اجتماعی، ایجاد پویش های مردمی و آموزش ها، اطلاع رسانی ها و آگاهی بخشی استفاده های بهینه کرد.

این مسؤول بیان داشت: علاوه بر اینکه فضای مجازی مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد، اگر بتوانیم از این فضا نهایت استفاده و بهره برداری را ببریم و حضور فعال و پویا داشته باشیم مطمئناً می توان در تمام امور فرهنگی، هنری و آموزشی تاثیرگذار بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در بستر فضای مجازی بود که آموزش بهخ دانش آموزان انجام شد و بسیاری از پویش های اجتماعی که هنرمندان، فرهیختگان، نویسندگان، ورزشکاران و بسیاری از شخصیت های مختلف فرهنگی هنری در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی بحران کرونا را در قزوین کنترل کرد

فضای مجازی بحران کرونا را در قزوین کنترل کرد