مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-04اجتماعي

اجرای طرح «نماد» برای مقابله با آسیب های اجتماعی در بهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، زهرا شعبانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نماد برای مقابله با آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: در راستای اجرای سند ائتلاف ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان و به منظور برنامه ریزی برای تحقق اهداف پیش بینی شده در این سند مبنی بر طراحی مجموعه ای نظام یافته از خدمات و برنامه ها شامل آموزش مهارت های ارتقایی، غربالگری، مشاوره، توانمندسازی و حمایت های روانی اجتماعی از دانش آموزان این طرح اجرا شده است.

وی گفت: اجرای این طرح به منظور مراقبت از دانش آموزان در برابر رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی از طریق مداخله به موقع و مؤثر از سال تحصیلی 97 در شهرستان بهار آغاز شده و همچنان در حال اجرا است.

زهرا شعبانی افزود: در راستای اجرای این طرح تعداد 65 نفر از مشاوران، مربیان و دبیران با رشته های تحصیلی، روانشناسی، مددکاری، علوم اجتماعی و جامعه شناسی توسط سفیران نماد آموزش های لازم را طی یک دوره ضمن خدمت سه روزه دریافت کرده و برای تمامی مدیران مدارس مجری طرح به تفکیک پایه تحصیلی دوره های توجیهی، آموزشی برگزار شده است.

وی از برگزاری جلسات کمیته علمی، اجرایی و طرح موضوع در شورای آموزش و پرورش با حضور مدیران دستگاه های عضو سند ملی نماد در شهرستان در راستای انسجام بخشی اجرای طرح خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نماد» برای مقابله با آسیب های اجتماعی در بهار

اجرای طرح «نماد» برای مقابله با آسیب های اجتماعی در بهار