مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-05-04سياسي

عضو شورای شهر: طراحی هویت بصری شیراز در دست اقدام است


سولماز دهقانی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه در سال 1399 شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران شناخته شده است، طرح ایجاد باغ مطالعه در یکی از باغ های تحت تملک شهرداری در قصردشت شیراز نیز در دست اقدام است و همچنین بازآفرینی خیابان امید نوروزی که به عنوان گذر فرهنگ و هنر شناخته می شود، به منزله جایگاهی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در حال انجام است.

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این شورا در ارایه برنامه های رویدادمحور با توجه به خواسته ها و مطالبات مردم گام برمی دارد، اظهار داشت: در تایید این مطلب می توان به برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی در سال 98 اشاره کرد و این برنامه در حالی رخ داد که صنعت گردشگری به دلایل گوناگون دچار رکود شده بود.

دهقانی ادامه داد: هرچنداین سمپوزیوم در روزهای آغازین شیوع کرونا در ایران برگزار شد اما با رعایت تدابیر ایمنی و بهداشتی، در نهایت به بار نشست و به گنجینه مجسمه سازی شیراز افزود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در مورد پانزدهم اردیبهشت که به عنوان روز شیراز نامگذاری شده است، گفت: شیراز، نخستین شهر ایران است که یک روز را در تقویم ملی به نام خود ثبت کرد و اگر چه در سال های گذشته، شهرهای دیگر نیز روزی را به نام خود در تقویم به ثبت رساندند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر: طراحی هویت بصری شیراز در دست اقدام است

عضو شورای شهر: طراحی هویت بصری شیراز در دست اقدام است