مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 19:552020-05-04بين الملل

آمادگی ایران برای به اشتراک گذاردن تجربیات کرونایی با پاکستان


مدیر کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، از درخواست وزیر بهداشت پاکستان برای استفاده از تجربیات ایران در مقابله با کرونا، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن اسدی لاری، گفت: پیرو مذاکرات تلفنی نخست وزیر پاکستان و رییس جمهوری اسلامی ایران، بلافاصله عمران خان نخست وزیر پاکستان به وزیر بهداشت این کشور اعلام کرده بود که با وزیر بهداشت کشورمان تماس گرفته و از تجربیات موفق ایران در زمینه های مختلف استفاده کنند.

وی اظهار داشت: روز گذشته، وزیر بهداشت کشورمان با دکتر ظفر میرزا همتای پاکستانی خود نشست مجازی به صورت ویدئو کنفرانس داشت و مسائلی از جمله اجرای بسیج ملی مقابله با کرونا، طرح های فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در ایران و همچنین بازگشایی مشاغل و اصناف تشریح شد.

وی افزود: وزیر بهداشت کشورمان در این نشست در خصوص توانمندی های ایران در خصوص تولیدات مورد نیاز برای مقابله با کرونا، سخنانی را مطرح و برای اشتراک تجربیات ایران با پاکستان، اعلام آمادگی کرد.

همچنین مقرر شد مستندات مرتبط با اقدامات ایران در زمینه مبارزه با کرونا با پاکستان به اشتراک گذاشته شود و پس از رفع نیازهای داخلی و ذخیره مناسب کیت آزمایشگاهی و لوازم حفاظت فردی در کشور، به دیگر کشورها از جمله پاکستان صادر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای به اشتراک گذاردن تجربیات کرونایی با پاکستان

آمادگی ایران برای به اشتراک گذاردن تجربیات کرونایی با پاکستان