مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:562020-05-05بين الملل

گزارش دیوان کیفری بین المللی درخصوص فلسطین بسیار شجاعانه است


اتحادیه عرب از گزارش اخیر دیوان کیفری بین المللی درخصوص فلسطین استقبال و آن را در شرایط کنونی بسیار مهم و شجاعانه توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صفا، اتحادیه عرب از از گزارش دیوان کیفری بین المللی مبنی بر حق فلسطینی ها در خصوص شکایت قضایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

اتحادیه عرب اعلام کرد که گزارش دادستان کل دیوان کیفری بین المللی بسیار شجاعانه و اقدامی مهم به شمار می رود به ویژه در شرایط کنونی که فلسطین تحت جنایات جنگی و علیه بشریت همچون الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد و افکار عمومی جامعه جهانی معطوف ویروس کرونا است.

اتحادیه عرب از جامعه جهانی خواست که نتایج مهم دیوان کیفری بین المللی درخصوص فلسطین را پیگیری و بر اصل بازخواست و محاکمه مسئولان رژیم صهیونیستی تمرکز کنند.

گفتنی است فاتو بنسودا دادستان کل دیوان کیفری بین المللی اعلام کرده است که فلسطین حق دارد برای ارائه درخواست در خصوص محاکمه سران رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایات علیه فلسطینی ها به این دادگاه مراجعه کند.

بنسودا یک گزارش 60 صفحه ای در خصوص چگونگی صورت گرفتن این روند و اقدامات قضایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دیوان کیفری بین المللی درخصوص فلسطین بسیار شجاعانه است

گزارش دیوان کیفری بین المللی درخصوص فلسطین بسیار شجاعانه است