مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-05سياسي

«دختر شینا» 265 هزار جلد فروخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب دختر شینا خاطرات قدم خیر محمدی کنعان از زندگی مشترک با همسر شهیدش حاج ستار ابراهیمی هژیر همچنان با استقبال مخاطبان روبه روست، - به طوری که این روزها چاپ صد و ششم آن روانه بازار کتاب شده است.

این کتاب حکایتی از یک زندگی در پشت صحنه جنگ است؛ خاطرات زنی که در طول هشت سال ازدواجش با یکی از سرداران دفاع مقدس، با دشواری های دوری همسر و بزرگ کردن فرزندانش، کنار آمد و به تنهایی زندگی را اداره کرد، چهار دختر و یک پسر به دنیا آورد و همسرش فقط موقع به دنیا آمدن یکی شان در کنارش بود.

دختر شینا روایت زندگی دختری است که پدر و مادرش به خاطر حفظ اعتقاداتشان او را به کلاس های مختلط مدارس قبل از انقلاب نفرستادند.

دختری که چون مدرسه نرفت، بی سواد بود، اما باور و ایمان با ثباتی داشت.

دختری که آن قدر می ایستد و می افتد و دوباره برمی خیزد تا جنگ را تحقیر کند و به همه نشان دهد که جهاد واقعی زن، تلاش در جهت تربیت درست فرزندان و حمایت از همسر در راه مبارزه با دشمنان دین و کشورش است.

بهناز ضرابی زاده در دختر شینا قدم به قدم وارد زندگی قدم خیر محمدی کنعان شده است تا زندگی او با سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر را روایت کند و همدم شب های تنهایی این زن و فرزندانش شود؛ شب هایی که قدم خیر و فرزندانش وضعیت قرمز را تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دختر شینا» 265 هزار جلد فروخت

«دختر شینا» 265 هزار جلد فروخت