مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-05سياسي

پیش بینی جهش تولید در صنایع تبدیلی کشاورزی


رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان با اشاره به پیش بینی جهش تولید در صنایع تبدیلی کشاورزی ،گفت: جهش تولید در بخش کشاورزی آثار و برکات مستقیمی در معیشت مردم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  علی باقرزاده همایی با اشاره به الزامات تحقق جهش تولید با مروری بر فرازهایی از پیام مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری سال 1399 را سال عبور ملت ایران از آزمون های دشوار مطرح و برکاتی را هم برای این آزمون های دشوار ذکر کردند.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی نقش حساسی به عنوان مسوول تامین امنیت غذایی مردم دارد، افزود: هر اتفاق و جهش تولیدی که در بخش کشاورزی صورت گیرد بایستی اثر آن مستقیماً روی زندگی مردم نمایان شود.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه توسعه اقتصادی نشان داده که غلبه بر مشکلات با اتکا به توان داخلی امکان پذیر است، خاطرنشان ساخت: در راستای نامگذاری سال 99به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، صنایع تبدیلی کشاورزی دراین استان امسال افزایش می یابد.

باقرزاده همایی در خصوص  صنایع تبدیلی کشاورزی در استان افزود: افزایش ظرفیت انبارداری و سردخانه در تقویم عملیاتی جهش تولید بخش کشاورزی استان قرار گرفته است به طوریکه در حال حاضر هرمزگان با ظرفیت 36 هزار تن انبارداری و سردخانه محصولات بخش کشاورزی قرار است 30 درصد افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جهش تولید در صنایع تبدیلی کشاورزی

پیش بینی جهش تولید در صنایع تبدیلی کشاورزی