مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-05بين الملل

آلمان بر تعهدش به حفظ بازدارندگی هسته ای آمریکا و ناتو تاکید کرد


دولت آلمان اعلام کرد، این کشور همچنان به مشارکت مناسب خود در قابلیت بازدارندگی هسته ای آمریکا و ائتلاف ناتو ادامه خواهد داد.

- دولت آلمان اعلام کرد، این کشور همچنان به "مشارکت مناسب" خود در قابلیت بازدارندگی هسته ای آمریکا و ائتلاف ناتو ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برلین اعلام کرده چتر هسته ای آمریکا در قبال خود را به عنوان بخشی از تعهدش به بازدارندگی هسته ای ائتلاف ناتو می پذیرد.

برخی از سوسیال دموکرات های حاضر در دولت ائتلافی آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان اخیرا خواستار خارج شدن بمب های هسته ای آمریکا از خاک آلمان شدند.

اشتفان زایبرت، سخنگوی دولت فدرال آلمان روز دوشنبه گفت، برلین به مشارکت مناسب خود در قابلیت بازدارندگی هسته ای ناتو ادامه خواهد داد.

آمریکا بر اساس برآوردها نزدیک به 150 بمب هسته ای را در اروپا شامل پایگاه هایی در آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا ذخیره کرده که قابل بارگذاری در جنگنده ها از جمله جنگنده های کهنه تورنادوی آلمان هستند.

اخیرا دو چهره ارشد سوسیال دموکراتهای آلمان که در ائتلاف با محافظه کاران متعلق به آنگلا مرکل هستند با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات سراسری فدرال آلمان در سال 2021 خواستار خارج ساختن این بمب های هسته ای از پایگاه هوایی بوشل آلمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان بر تعهدش به حفظ بازدارندگی هسته ای آمریکا و ناتو تاکید کرد

آلمان بر تعهدش به حفظ بازدارندگی هسته ای آمریکا و ناتو تاکید کرد