مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-05-05بين الملل

احتمال بن بست سیاسی در رژیم صهیونیستی قوت گرفت


حملات شدید اللحن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه دادگاه عالی این رژیم و تهدید به انحلال کنست و برگزاری انتخابات چهارم خبر از بن بست بزرگ سیاسی در این رژیم می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه معاریو چاپ رژیم صهیونیستی در گزارشی درخصوص تهدیدات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با دو نفر از کارشناسان تل آویو در این باره به گفتگو پرداخته بود، نوشته است: نتانیاهو چه به صورت مستقیم و چه از طریق اعضای حزب لیکود حملات گسترده ای را علیه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تدارک دیده و سعی در تاثیر گذاری بر روی آنها در آستانه پایان مهلت قانونی رای اعتماد کابینه است.

معاریو به نقل از جولان جوپاز و عانات داویدوف دو کارشناس حقوقی حاضر در این برنامه نوشت: حملات نتانیاهو علیه قضات دادگاه عالی نشان می دهند که آنها بعد از خروج دوربین ها و در زمان رای گیری احتمالا این حملات را در نظر خواهند گرفت اما میزان تاثیر پذیریشان از این سخنان مشخص نیست.

به اعتقاد کارشناسان صهیونیست، نتانیاهو با این کار خود اشتباه بزرگی را مرتکب شده است و نشان می دهد او بیشتر به دنبال پیشبرد اوضاع به سوی انتخابات چهارم است تا بدین شکل زمان بیشتری برای خود بخرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بن بست سیاسی در رژیم صهیونیستی قوت گرفت

احتمال بن بست سیاسی در رژیم صهیونیستی قوت گرفت