مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-05سياسي

وضعیت کرونا در رامسر قرمز و نگران کننده است


فرماندار رامسر وضعیت بیماری کرونا را در شهرستان قرمز و نگران کننده دانست و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آزاد عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری که در اردوگاه شهید چمران با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد، با اشاره به عملیاتی شدن و بهره برداری از چندین پروژه در سال گذشته گفت: رفع موانع پروازی و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با عزم مسئولین کشوری استانی و شهرستانی محقق شد و افزایش پروازهای فرودگاه رامسر سبب توسعه اقتصاد، گردشگری و اشتغالزایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پردیس بین الملل 600 دانشجو در رشته پزشکی و داروسازی دارد تصریح کرد: با توسعه زیر ساخت، بازسازی ساختمان متروکه پشت بیمارستان و تبدیل آن به دانشگاه پردیس خودگردان بین الملل رامسر را تبدیل به یک شهر دانشگاهی کرد، همچنین بخش جدید دالخانی در راستای تسریع و سهولت در خدمات رسانی به مردم راه اندازی شد.

فرماندار رامسر با بیان اینکه اقدامات خوبی در بخش زیر ساختی شهرداری ها در حال انجام است گفت: مدیران برنامه های خود را به ما اعلام کنند تا بهره برداری لازم در سطح ملی و استانی انجام شود.

محمد آزاد با اعلام اینکه وضعیت کرونا در شهرستان رامسر قرمز بوده که نگران کننده است تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در رامسر قرمز و نگران کننده است

وضعیت کرونا در رامسر قرمز و نگران کننده است