مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-05-05اقتصادي

67 هزار سند روستایی در چهارمحال و بختیاری صادر شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 67 هزار جلد سند روستایی با همکاری سازمان ثبت اسناد در استان چهارمحال و بختیاری صادر شد.

- سهراب رییسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون در استان با همکاری ثبت اسناد 67 هزار جلد سند روستایی صادر شده است.

وی افزود: تاکنون با استفاده از قیر رایگان دو میلیون مترمربع از معابر روستاهای استان آسفالت شده است که این مهم برای رفاه حال روستاییان در رفت و آمدشان بوده است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ساخت پروژه ای مسکن در استان بیان کرد: در حال حاضر دو هزار و 440 واحد مسکن محرومین و دو هزار و 163 واحد مسکن طرح اقدام ملی در دست ساخت است که در سال جهش تولید می تواند رونق خوبی را در بحث اشتغال ایجاد کند.

رییسی با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت مسکن مقاوم ادامه داد: در حال حاضر 80 هزار واحد مسکونی روستایی در استان وجود دارد که 40 هزار واحد مقاوم سازی شده است.

وی با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در شهرستان بروجن گفت: 160 واحد از مجموع واحدهای مسکن طرح اقدام ملی در شهرستان توسط بنیاد مسکن احداث می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در صورت همکاری متولیان امر با این نهاد، آمادگی داریم تا برای ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 هزار سند روستایی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

67 هزار سند روستایی در چهارمحال و بختیاری صادر شد