مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 02:552020-05-05سياسي

تاکید فرماندار اهواز بر خودداری اقوام از برگزاری مراسم


فرماندار اهواز با بیان اینکه تجمعات، یکی از مکان های ابتلا و انتشار ویروس کرونا است، گفت: مردم قوم های ما در خوزستان رسم و رسوماتی دارند و به این رسم و رسومات پایبند هستند و سال ها عادت کرده اند این مراسم را انجام دهند اما باید در شرایط فعلی، - ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز با بیان اینکه تجمعات، یکی از مکان های ابتلا و انتشار ویروس کرونا است، گفت: مردم قوم های ما در خوزستان رسم و رسوماتی دارند و به این رسم و رسومات پایبند هستند و سال ها عادت کرده اند این مراسم را انجام دهند اما باید در شرایط فعلی، از خود گذشتگی داشته باشند.

جمال عالمی نیسی با اشاره به بحث های مطرح شده مبنی بر اینکه در موضوع کرونا مناطق حاشیه ای شهر اهواز رها شده اند، اظهار کرد: همه اهواز درگیر کرونا است.

در یک بازه زمانی نیز کیانپارس و یا نقاطی از مرکز شهر بیشترین فراوانی این بیماری را داشتند بنابراین حاشیه را رها نکرده ایم و تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی افزود: تنها در روز سه شنبه (16 اردیبهشت ماه) 221 مورد بازرسی داشته ایم و در پی این بازدیدها 193 مورد تذکر، 15 مورد تعهد، 9 مورد اخطاریه و 11 مورد پلمب انجام شده است.

در ایام اخیر بیش از 3 هزار مورد بازدید از اصناف داشته ایم و تذکرات داده شده و تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی نیز پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار اهواز بر خودداری اقوام از برگزاری مراسم

تاکید فرماندار اهواز بر خودداری اقوام از برگزاری مراسم