مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-05-06اقتصادي

سه برابر ظرفیت مورد نیاز اتوبوس اختصاص داده ایم


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: هم اکنون 70 درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی فعال است در حالی که تعداد مسافران 20 درصد این ظرفیت است و نسبت به شرایط عادی 20 تا 25 درصد مسافر داریم.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: هم اکنون 70 درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی فعال است در حالی که تعداد مسافران 20 درصد این ظرفیت است و نسبت به شرایط عادی 20 تا 25 درصد مسافر داریم.

قدرت افتخاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص نبودن اقلام بهداشتی در اتوبوس ها، اظهار کرد: تأمین مواد بهداشتی از قبیل ماسک و ژل ضدعفونی بر عهده شرکت اتوبوسرانی نیست و فقط الزام داریم که مردم را کنترل کنیم که با خود ماسک و دستکش هنگام سوار شدن به اتوبوس همراه داشته باشند.

وی افزود: هنوز هیچ مجموعه ای در استانداری یا شهرداری، برای اتوبوسرانی چنین قاعده ای نگذاشته که خودتان بروید ماسک تهیه کنید و در دسترس عموم قرار دهید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، ادامه داد: در دستورالعمل آمده است که مسافران باید ماسک داشته باشند و دستشان را قبل از ورود به اتوبوس و بعد از خروج از آن ضدعفونی کنند و هیچ ابزار، تجهیزات و هزینه ای برای اتوبوسرانی تعریف نشده است که این تجهیزات را تهیه کنیم یا ماسک و دستکش رایگان در اختیار مردم قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه برابر ظرفیت مورد نیاز اتوبوس اختصاص داده ایم

سه برابر ظرفیت مورد نیاز اتوبوس اختصاص داده ایم