مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-06اقتصادي

238 واحد مسکونی در مناطق محروم استان سمنان مقاوم سازی شدند


مدیرکل کمیته امداد سمنان از خانه دار شدن 30 مددجو طی یک سال گذشته در استان خبر داد و گفت: 238 واحد مسکونی در مناطق محروم مقاوم سازی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته 238 واحد مسکونی در مناطق محروم استان مقاوم سازی شدند، ابراز داشت: این در شرایطی است که 425 واحد مسکونی در مناطق عادی نیز توسط کمیته امداد مورد تعمیر قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه طی بازه مذکور 30 مددجو استان سمنان صاحب خانه شدند، افزود: در کمیته امداد تلاش شد تا با پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان بتوانیم نقش مؤثری در صاحب خانه شدن این افراد ایفا کنیم که البته این تسهیلات در قالب به سازی واحدهای مسکونی نیز پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد سمنان بابیان اینکه 44 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن روستا هستند، ابراز داشت: به این رو بخش قابل توجهی از این مقاوم سازی ها در این مناطق صورت گرفته است و همچنین در مجموع سال گذشته 785 خدمت در قالب خرید، ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شد.

مسعودیان راد بابیان اینکه 84 واحد مسکونی در شهرهای میامی (کالپوش)، گرمسار و آرادان، مهدی شهر و شهمیرزاد، دامغان (امیرآباد) و بیارجمند گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

238 واحد مسکونی در مناطق محروم استان سمنان مقاوم سازی شدند

238 واحد مسکونی در مناطق محروم استان سمنان مقاوم سازی شدند