مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-06بين الملل

چرایی همزمانی اقدام آلمان علیه حزب الله لبنان با تشدید حملات اسراییل به سوریه


برای ما امری غافلگیرکننده نبود که تصمیم آلمان برای درج نام حزب الله لبنان در فهرست تروریسم و جرم خواندن هرگونه تایید این حزب، با گسترش دامنه حملات موشکی اسراییل به مواضعی در عمق سوریه همزمان شود.

- برای ما امری غافلگیرکننده نبود که تصمیم آلمان برای درج نام حزب الله لبنان در فهرست تروریسم و جرم خواندن هرگونه تایید این حزب، با گسترش دامنه حملات موشکی اسراییل به مواضعی در عمق سوریه همزمان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان در تحلیلی در روزنامه رای الیوم نوشت: این تصمیم آلمان پس از إعمال فشارهای شدید آمریکا و اسراییل انجام شده است که در چارچوب طرحی برای افزایش فشارها بر ایران و گروه ها و احزاب حامی آن در سوریه، عراق، لبنان و یمن صورت می گیرد؛ به ویژه در سایه تنش روزافزونی که در حال حاضر در منطقه خلیج فارس وجود دارد و نیز در سایه موفقیت ایران در قرار دادن ماهواره ای نظامی در مدار زمین از طریق یک موشک بالستیک با ارتفاع 442 کیلومتر که می تواند تمامی تحرکات نظامی آمریکا و اسراییل را در هر مکانی در خاورمیانه رصد کند.

بهانه های این تصمیم آلمان به ویژه آن بهانه هایی که می گوید حزب الله برای حملات تروریستی از خاک آلمان در حال برنامه ریزی بوده است، به هیچ وجه قانع کننده نیست، چراکه حزب الله رابطه دوستی مستحکمی با آلمان داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی همزمانی اقدام آلمان علیه حزب الله لبنان با تشدید حملات اسراییل به سوریه

چرایی همزمانی اقدام آلمان علیه حزب الله لبنان با تشدید حملات اسراییل به سوریه