مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-06پزشكي

تولید پادتن و سلول ایمنی در بدن بیماران بهبود یافته از کووید-19


یک مطالعه جدید نشان می دهد که بدن افراد رها شده از شر بیماری کووید-19 پادتن ها و سلول های T خاصی تولید می کند که نشان می دهد چه بخشی از کروناویروس جدید در تحریک واکنش های ایمنی مؤثرترین است و بنابراین باید توسط واکسن های بالقوه مورد هدف قرار گیرد.

- یک مطالعه جدید نشان می دهد که بدن افراد رها شده از شر بیماری کووید-19 پادتن ها و سلول های T خاصی تولید می کند که نشان می دهد چه بخشی از کروناویروس جدید در تحریک واکنش های ایمنی مؤثرترین است و بنابراین باید توسط واکسن های بالقوه مورد هدف قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک اکسپلوریست، یک مطالعه جدید نشان داده است که بیماران مبتلا به کروناویروس جدید که به تازگی بهبود یافته و مرخص شده اند، آنتی بادی های اختصاصی ویروس و سلول های T تولید می کنند.

هنوز معلوم نیست که چرا پاسخ های ایمنی به طور کلی در بیماران متفاوت است.

به گفته دانشمندان، این تنوع ممکن است با مقادیر اولیه ویروسی که وارد بدن بیماران شده، حالات جسمی و وضعیت سلامتی آنها یا میکروبیوتا یا ریزاندامگان همزیست آنها مشخص شود.

سایر سؤالات مطرح شده شامل این است که آیا این پاسخ های ایمنی در برابر قرار گرفتن مجدد در معرض کروناویروس جدید ایمن هستند و دقیقاً کدام انواع از سلول های T با آلودگی به ویروس فعال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پادتن و سلول ایمنی در بدن بیماران بهبود یافته از کووید-19

تولید پادتن و سلول ایمنی در بدن بیماران بهبود یافته از کووید-19