مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-06سياسي

ضرورت ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت ریسک و حوادث در پایتخت


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت ریسک و حوادث در پایتخت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کرمی محمدی در نشست مجازی با نماینده هیات ابتکار عمل ظرفیت سازی برای کاهش بلایا در سازمان ملل متحد گفت: این نشست به منظور شناسایی نیازها و اولویت های مرتبط با مدیریت و کاهش خطرپذیری بلایا و بهبود وضعیت بعد از وقوع سوانح و حوادث برگزار شده است.

در این میان سازمان ملل متحدد نقش مهمی در فعالیت های بشر دوستانه در سطح دنیا دارد و خوشبختانه این فعالیت ها به طور مستمر در حال انجام است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وسعت، جمعیت و اهمیت اقتصادی و اجتماعی پایتخت تصریح کرد: با توجه به این شرایط لازم است که در مدیریت سوانح و حوادث به تهران نگاه ویژه داشته باشیم.

وی با برشمردن اولویت ها و نیازهای مدیریت بحران در تهران گفت: تهران و هیات ابتکار عمل ظرفیت سازی برای کاهش بلایا در سازمان ملل متحد می توانند در بخش هایی مانند تقویت و تامین تجهیزات تیم های سنگین جستجو و نجات شهری، تقویت مرحله بازسازی و بازتوانی بعد از بحران، هماهنگی حضور و شرکت در مانورهای بین المللی، آموزش های گسترده همگانی ویژه شهروندان و حمایت و برنامه ریزی از انجام پروژه های جایکا در ایران و … با یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت ریسک و حوادث در پایتخت

ضرورت ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت ریسک و حوادث در پایتخت