مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:062020-05-06اقتصادي

پایان گازرسانی به زاهدان تا زمستان امسال / گازرسانی به چابهار در اولویت است


بر اساس برنامه امیدواریم تا پیش از زمستان امسال گازرسانی به زاهدان به پایان برسد ضمن آنکه ساخت خطوط لوله انتقال گاز در سایر شهرهای این استان پهناور نیز در دست اجرا است.

- حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تأثیر ویروس کرونا بر روند حفظ، نگهداشت و توسعه شبکه تولید، انتقال و توزیع گاز ایران، گفت: یکی از مشکلات شیوع کرونا در بازار جهانی نفت و گاز بوده که منجر به سقوط آزاد قیمت ها به ویژه محصولات و فرآورده های گازی شده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش قیمت جهانی محصولات گازی، تصریح کرد: با وجود کاهش قیمت ها و به تبع آن کاهش درآمدها، اما با برنامه ریزی و اولویت بندی تخصیص منابع مالی، مشکلی برای حفظ، نگهداشت و توسعه شبکه تولید و انتقال گاز کشور در سال 99 نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا منجر به توقف یا کند شدن آهنگ اجرای پروژه های صنایع نفت و گاز جهان شده است، اظهار داشت: با برنامه ریزی که از پارسال انجام شده و با تأمین منابع مالی از یک سو و اجرای دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی دیگر، شیوع کرونا اختلالی در روند توسعه و اجرای پروژه های جدید توسعه و تعمیراتی صنعت گاز ایران ایجاد نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان گازرسانی به زاهدان تا زمستان امسال / گازرسانی به چابهار در اولویت است

پایان گازرسانی به زاهدان تا زمستان امسال / گازرسانی به چابهار در اولویت است