مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-06فرهنگي

رونمایی از لوگوتایپ و انتشار فراخوان عکس و فیلم «روایت مؤمنانه»


همزمان با رونمایی از لوگوتایپ جشنواره «روایت مؤمنانه»، فراخوان مسابقه عکس و فیلم این جشنواره نیز توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح منتشر شد.

- همزمان با رونمایی از لوگوتایپ جشنواره روایت مؤمنانه ، فراخوان مسابقه عکس و فیلم این جشنواره نیز توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، لوگو تایپ جشنواره روایت مؤمنانه که توسط مسعود نجابتی از هنرمندان به نام و متعهد کشور طراحی شده بود روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه با حضور سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج، سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح و محمد حبیبی مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس رونمایی شد.

این لوگو تایپ برگرفته از آرم بنیاد فرهنگی روایت فتح است که با روایتی از پویش مردمی کمک مؤمنانه تلفیق و در مدت زمان کوتاهی توسط مسعود نجابتی طراحی و رونمایی شد.

نجابتی پیش تر نیز با پیشنهاد رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با حکم سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان دبیر ششمین جشنواره هنر مقاومت معرفی شده بود.

جشنواره روایت مؤمنانه با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح با موضوع فیلم و عکس مردمی از کمک های مؤمنانه که در ایام گسترش ویروس منحوس کرونا در سطح کشور صورت گرفته، کار خود را آغاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از لوگوتایپ و انتشار فراخوان عکس و فیلم «روایت مؤمنانه»

رونمایی از لوگوتایپ و انتشار فراخوان عکس و فیلم «روایت مؤمنانه»