مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-05-06اقتصادي

کرمانشاه در جایگاه سوم جذب سرمایه گذاری خارجی کشور قرار گرفت


هدایت حاتمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: استان کرمانشاه در سال گذشته با جذب 110 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی، 13 درصد کل سرمایه گذاری خارجی کشور را به خود اختصاص داد.

وی افزود: این میزان سرمایه گذاری مربوط به 2 شرکت بزرگ چینی است که در صنعت کاشی و سرامیک و آلیاژ منگنز در استان کرمانشاه سرمایه گذاری کردند.

معاون هماهنگی استاندار کرمانشاه توضیح داد: این شرکت ها پس از اخذ مجوزهای لازم روند احداث کارخانه های خود را به سرعت در سال گذشته آغاز کردند و به نظر می رسد تا پایان امسال افتتاح شود.

به گفته حاتمی، این 2 سرمایه گذار خارجی پس از افتتاح کارخانه بیش از یک هزار و 700 کرمانشاهی را به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت استان با محوریت مرکز خدمات سرمایه گذاری سال گذشته جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را به منظور رونق تولید و رفع معضل بیکاری در اولویت کار خود قرار دادند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری مستقیم خارجی یکی از بهترین انواع سرمایه گذاری ها محسوب می شود، گفت: امسال نیز روند جذب سرمایه گذاری خارجی با جدیت در کرمانشاه دنبال می شود و امیدواریم با بازتر شدن فضای بین المللی بتوانیم در این امر موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در جایگاه سوم جذب سرمایه گذاری خارجی کشور قرار گرفت

کرمانشاه در جایگاه سوم جذب سرمایه گذاری خارجی کشور قرار گرفت