مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-06اقتصادي

توزیع بسته های غذایی در قالب طرح همای رحمت میان نیازمندان بوشهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا حاجیانی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: این نهاد در رسیدگی به نیازمندان در بحران کرونا خدمات مختلفی با همکاری افراد خیر انجام داده است.

وی تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان 900 بسته غذایی به ارزش هر بسته بین 200 هزار تا 300 هزار تومان در قالب طرح همای رحمت میان نیازمندان بوشهری توزیع می شود.

حاجیانی با اشاره به رسیدگی به بیماران خاص افزود: 434 نفر از مددجویان تحت پوشش قرار گرفتند و 130 میلیون تومان کمک بلاعوض در تأمین دارو دریافت کردند و همچنین 3000 نفر بیمار خاص در استان بوشهر وجود دارد که 30 هزار ماسک و 3 هزار ژل ضدعفونی میان آنان توزیع می شود وی با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به نقش مهم این نهاد مردمی در رسیدگی به مردم پرداخت و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر دارای 7 اصل شامل بی طرفی، بی غرضی، مستقل و نداشتن وابستگی، خدمت داوطلبانه، بشردوستی، یگانگی و جهان شمولی است که اهداف راهبردی آن نجات زندگی انسان های در معرض خطر و مشکل، آمادگی مقابله با سوانح و بحران ها، ذخیره سازی کالاهای امدادی و باز توانی افراد پس از سوانح است.

حاجیانی بابیان اینکه 52 حادثه در جهان جان انسان ها را به مخاطره می اندازد خاطرنشان کرد: ایران در یکی از مناطق حادثه خیز جهان قرارگرفته و در برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های غذایی در قالب طرح همای رحمت میان نیازمندان بوشهری

توزیع بسته های غذایی در قالب طرح همای رحمت میان نیازمندان بوشهری