مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 15:252020-05-06سياسي

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 17 هزار بسته معیشتی در ایلام توزیع می کند


مسوول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری و آغاز رزمایش « امید و همدلی و کمک مومنانه» در استان، - میثم کلهر مسوول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان های کرمانشاه و ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: پیرو پیام رهبری و آغاز رزمایش سپاه و بسیج در جهت کمک به نیازمندان اکثر نهاد ها و سازمان ها در کنار خیرین و نیرو های جهادی مشغول تهیه سبد های غذایی برای محرومان شدند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای رزمایش احسان و همدلی یک میلیون بسته غذایی را بین نیازمندان سراسر کشور توزیع می کند که سهم استان ایلام 17 هزار بسته معیشتی است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان های کرمانشاه و ایلام  ادامه داد: ارزش هر بسته معیشتی 320 هزار تومان بوده و شامل برنج، رب گوجه، مرغ، ماکارونی و … که در حال تهیه است و این  این بسته ها با شناسایی توسط خیران و موسسات توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد تصریح کرد: در مرحله دوم پک بهداشتی شامل (ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش و …) بین 17  هزار خانواده محروم و نیازمند این استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 17 هزار بسته معیشتی در ایلام توزیع می کند

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 17 هزار بسته معیشتی در ایلام توزیع می کند