مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-05-06سياسي

اهدا 3هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا


تولیت آستان امامزاده موسی مبرقع (ع) گفت: 3 هزار بسته معیشتی برای خانواده های کمتر برخوردار در نظر گرفته شد که 1500 بسته تا پیش از عید توزیع و 1500 بسته دیگر تا میلاد امام حسن (ع) توزیع می شود.

- حجت الاسلام محمدرضا صدر در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور به ویژه در استان قم که موجب شد در بقاع متبرکه به صورت موقت بسته باشد، اظهار کرد: فعالیت ها در امامزاده چهل اختران و موسی مبرقع به شیوه دیگری آغاز شد که در گام نخست سبدهای حمایتی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برای محرومان تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به تعداد بسته های حمایتی که در آستان امامزاده موسی مبرقع (ع) و چهل اختران برای خانواده های کمتر برخوردار که توسط خادمان این امامزادگان در حال بسته بندی است، گفت: هزارو 500 بسته کمک معیشتی تا پیش از سال جدید به دست خانواده های کمتر برخوردار رسید.

تولیت امامزاده موسی مبرقع (ع) با اشاره به اینکه ویروس کرونا به ظاهر موجب بسته شدن در بقاع متبرکه شد، عنوان کرد: خادمان و گروه های جهادی در محل امامزاده موسی مبرقع مشغول بسته بندی بخش دوم سبدهای حمایتی معیشتی هستند که هریک از این بسته ها به ارزش 400 هزار تومان تهیه شده تا بدست خانواده های کمتر برخوردار برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 3هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا

اهدا 3هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا