مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 23:052020-05-06بين الملل

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی توافق برای کابینه ائتلافی را تأیید کرد


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با صدور حکمی اعلام کرد که هیچ دلیلی برای ممانعت از تشکیل کابینه ائتلافی توسط نخست وزیر کنونی این رژیم وجود ندارد.

- دیوان عالی رژیم صهیونیستی با صدور حکمی اعلام کرد که هیچ دلیلی برای ممانعت از تشکیل کابینه ائتلافی توسط نخست وزیر کنونی این رژیم وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دیوان عالی رژیم صهیونیستی اعلام کرد هیچ دلیلی وجود ندارد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم را از تشکیل کابینه ائتلافی با بنی گانتز - رییس ائتلاف آبی و سفید- بازدارد.

دیوان عالی رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه متهم شدن نتانیاهو به جرائم فساد، او را برای تشکیل کابینه فاقد صلاحیت نمی سازد؛ راه را برای باقی ماندن این سیاستمدار کهنه کار اسراییلی در مسند قدرت هموار کرد.

دیوان عالی رژیم صهیونیستی در حکم صادره خود در روز چهارشنبه علیه شاکیان اپوزیسیون اعلام کرد که توافق دولت ائتلافی نتانیاهو با رقیب انتخاباتی خود- بنی گانتز- ناقض قانون نیست.

این در حالی است که گروهی از سازمانهای غیر انتفاعی مشروعیت این توافق را به چالش کشیده اند.

گفتنی است که بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رییس حزب لیکود و بنی گانتز ، رییس ائتلاف آبی و سفید ساعاتی پیش توافق کردند که کابینه فراگیر این رژیم برای آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی توافق برای کابینه ائتلافی را تأیید کرد

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی توافق برای کابینه ائتلافی را تأیید کرد