مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-05-07بين الملل

دادگاه اسراییل توافق تشکیل دولت ائتلافی را تایید کرد


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی حکم داد، بنیامین نتانیاهو در حالی که در برخی پرونده های فساد متهم است، می تواند کابینه جدیدی تشکیل دهد.

- دادگاه عالی رژیم صهیونیستی حکم داد، بنیامین نتانیاهو در حالی که در برخی پرونده های فساد متهم است، می تواند کابینه جدیدی تشکیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، این دادگاه توافق تشکیل کابینه ای ائتلافی میان نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم که دوره ریاستش به پایان رسیده و بنی گانتس، رقیب او را تایید کرد.

همچنین دادگاه رژیم صهیونیستی رای خود را کمی بعد از آن اعلام کرد که نتانیاهو و گانتس در بیانیه ای خبر دادند که دولت ائتلافی شان 13 مه چهارشنبه آتی سوگند یاد خواهد کرد و به این ترتیب طولانی ترین بحران سیاسی در تاریخ اسراییل پایان خواهد یافت.

بر اساس گزارش رسانه های عبری زبان، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با این حکم، درخواست ها برای ممانعت از ریاست نتانیاهو بر کابینه آتی در پی اتهام هایی که در چند پرونده فساد دارد را نادیده گرفت.

در واقع این دادگاه با مجاز دانستن نتانیاهو برای تشکیل کابینه، راه پیش روی او و گانتس برای تشکیل کابینه ای فوق العاده را هموار کرد و این دادگاه توافق ائتلاف دولتی نتانیاهو و گانتس را که به تدوین قانون جدیدی نیاز خواهد داشت، تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه اسراییل توافق تشکیل دولت ائتلافی را تایید کرد

دادگاه اسراییل توافق تشکیل دولت ائتلافی را تایید کرد