مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-05-07پزشكي

از دوران کرونا عبور نکردیم


فرماندار رامسر با بیان اینکه بیماری کرونا همچنان ادامه داشته و از آن عبور نکرده ایم، خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان شد.

- ایسنا/مازندران فرماندار رامسر با بیان اینکه بیماری کرونا همچنان ادامه داشته و از آن عبور نکرده ایم، خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان شد.

محمد آزاد در گفت وگو با ایسنا از افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان نسبت به روزهای پیشین خبر داد و تاکید کرد: شرایط رامسر همانند شهرهای دیگر استان بوده و هدف از اعلام وضعیت قرمز در شهرستان، جلوه دادن وضعیت بیماری برای رعایتِ بیشتر مردم بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد ناقل بیماری بوده و ویروس در آن ها تاثیری ندارد اما در عین حال خود از این موضوع بی خبر هستند، اظهار کرد: تماس این افراد با اشخاص مسن و آنان که دچار بیماری زمینه ای هستند باعث بروز مشکلات بیماریزایی می شود.

فرماندار رامسر با یادآوری و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان خاطرنشان کرد: مشاهده شده که برخی از کسبه و مردم موضوع را جدی تلقی نکرده و متاسفانه گه گاه به شکل پنهانی مشغول فعالیت کسب و کارهای پرخطر خود هستند.

آزاد اعلان وضعیت قرمز رامسر را به منزله تاکیدی بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و بسته بودن مراکز پرخطر معرفی کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دوران کرونا عبور نکردیم

از دوران کرونا عبور نکردیم