مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-05-07اجتماعي

سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه ای معابر کرمانشاه اجرا می شود


کرمانشاه_ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه ای معابر در راستای مدیریت عرضه ترافیک اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از شهرداری کرمانشاه، محسن ارجمندی در نشست هماهنگی اجرای طرح سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه معابر شهری اظهار داشت: سال هاست کلانشهرها مخصوصاً کرمانشاه دچار ترافیک سنگین در معابر پر تردد است که یکی از عوامل پارک دوبل و عدم توزیع عادلانه جایگاه پارک در این معابر است.

وی افزود: به همین منظور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با همکاری سازمان سرمایه گذاری شهرداری و ستاد فرماندهی راهور مرکز استان کرمانشاه درصدد راه اندازی سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه معابر شهری در کرمانشاه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بیان داشت: این طرح بر مبنای جلوگیری از تراکم پارک عدم پارک دوبل در معابر پرتردد و توزیع عادلانه جایگاه پارک و استفاده عمومی از معابر برای کلیه اقشار جامعه سیاست گذاری شده است.

وی گفت: این طرح به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین آیین نامه اجرایی تبصره (1) ماده (15) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 4 بهمن 1394 هیأت وزیران، شهرداری ها مکلفند در معابر شهری پر ترافیک، تجهیزات لازم را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه ای معابر کرمانشاه اجرا می شود

سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه ای معابر کرمانشاه اجرا می شود