مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-07سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی شورا و شهرداری بومهن باشد


تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی شورا و شهرداری بومهن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعظیم رضایی صبح پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار بومهن با اشاره به اینکه 9 قسمت از 10 بخش عبادت خدمت به مردم است اظهار داشت: در حوزه شهرداری خدمت به مردم بسیار مهم، محسوس و ارزشمند است.

رضایی با تأکید بر نقش نظارتی شوراها، اولویت اصلی شورا و شهرداری را در سال جدید تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه تجربه کار شورایی در این شهر نسبت به گذشته کمتر بوده نیاز به تمرین بیشتری در این موضوع است تا شورا از تجربیات گذشته استفاده بیشتری کنند و شهر را به صورت شورایی اداره کنند.

وی احترام به ارباب رجوع، مدارا جویی و سرعت عمل در اجرای خواسته های منطقی مراجعه کنندگان را حق شهروندان دانسته و بیان داشت: مردم از ناکارآمدی و اختلاف بین شورا و شهردار رنج می برند و ان شاء الله با وجدان بیدار در این راه گام برداریم و با استفاده از خرد جمعی برای خدمات رسانی بهتر به مردم بومهن تلاش کنیم.

فرماندار پردیس عنوان داشت: به دلیل شیوع کرونا مردم از نظر شرایط اقتصادی در مشکل هستند و باید مسؤلین به نحوی کار کنند که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی شورا و شهرداری بومهن باشد

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی شورا و شهرداری بومهن باشد