مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-07اجتماعي

آموزش از راه دور نیازمند تهیه زیرساخت ها


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ارائه آموزش های مجازی و از راه دور دانش آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت ها است و در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهارد کرد: این روزها در دورانی که کرونا زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است، هستند کسانی که دل در گرو خدمت به خلق خدا نهاده و تمام سختی های را با جان و دل خریده و از کوچک ترین خدمت به خلق نگذشته اند.

وی افزود: لیلا صداقت معلم فداکار و ایثارگر بخش دلبران قروه برای دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی پایه ششم دوره ابتدایی مدرسه سمیه که امکانات استفاده از آموزش های مجازی را ندارند اقدام به برگزاری کلاس های حضوری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این معلم خلاق با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به منظور تحقق شعار آموزش تعطیل شدنی نیست فرآیند آموزش و یادگیری را در راستای ایجاد فرصت های برابر آموزشی ادامه می دهد.

  رییس آموزش و پرورش استثنایی استان یادآور شد: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش آموزان و معلمان است، اما ارائه آموزش های مجازی و از راه دور دانش آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت ها است و در حال حاضر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش از راه دور نیازمند تهیه زیرساخت ها

آموزش از راه دور نیازمند تهیه زیرساخت ها