مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-07اجتماعي

کیفیت آموزش دانشجویان مورد توجه باشد


اگر به ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای می اندیشیم، باید یاددهی، یادگیری و کیفیت آموزش دانشجویان دغدغه مدیران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم صالحی عمران ظهر امروز در جلسه وبینار با موضوع ارزشیابی فرآیند یاددهی و یادگیری در بستر الکترونیکی به مناسبت هفته آموزش ویژه اساتید دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه نسل چهارم است و در این نگاه باید بیش از پیش به صنعت و کشاورزی اتکا کرد و با نگاه متفاوت خدمات خود را به جامعه ارائه داد.

وی با بیان اینکه تمام برنامه های آموزش عالی باید با محوریت نیاز روز جامعه باشد، بیان کرد: نگاه دانشگاه فنی توجه به بخش خصوصی است و برنامه ریزی ها به گونه ای است که بدنه دانشگاه بتواند با بخش خصوصی مرتبط شود.

همچنین اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای باید استادکار به معنای واقعی باشند و باید بر روی عناصری که مستقیماً بر روی یاد دهی و یادگیری دانشجویان تمرکز دارد، فعالیت کنند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه کیفیت آموزش عالی به محصول نهایی آن بستگی دارد، افزود: آموزش الکترونیکی یکی از رویکردهای دانشگاه فنی و حرفه ای است که باید به طور جدی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آموزش دانشجویان مورد توجه باشد

کیفیت آموزش دانشجویان مورد توجه باشد