مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-07سياسي

موانع ارائه دروس عملی به صورت مجازی با روش خلاقانه رفع شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای بابیان اینکه همگام با شرایط می بایست آموزش ها نیز تغییر یابد، گفت: موانع ارائه دروس عملی به صورت مجازی با روش خلاقانه باید رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم صالحی عمران ظهر پنج شنبه در جلسه وبینار با موضوع ارزشیابی فرآیند یاددهی و یادگیری در بستر الکترونیکی به مناسبت هفته آموزش ویژه اساتید دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن بیان اینکه پیگیری آموزش الکترونیک در دانشگاه های فنی و حرفه ای می بایست به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: یکی از دغدغه های موجود آموزش دروس عملی از طریق الکترونیک است که موانع آن باید با روش های خلاقانه رفع شود.

وی بابیان اینکه ارتقا آموزش های فنی و حرفه ای یک اصل که باید در آن یاددهی، یادگیری و کیفیت آموزشی دانشجویان مد نظر قرار گیرد، افزود: معتقدیم آموزش باید با نیازهای روز جامعه منطق باشد لذا برنامه ریزی ها به سمت لینک شدن با بخش خصوصی و تمرکز بر یاددهی و یادگیری دانشجویان است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای بابیان اینکه باید بیش از پیش به صنعت و کشاورزی اتکا کرد، ابراز داشت: به کارگیری توانایی فناوری اطلاعات یکی از شایستگی هایی که برای مهارت های اشتغال پذیری بسیار به آن تاکید می شود که مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع ارائه دروس عملی به صورت مجازی با روش خلاقانه رفع شود

موانع ارائه دروس عملی به صورت مجازی با روش خلاقانه رفع شود