مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-07پزشكي

فعالیت بیش از هزار ماما در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار ماما در مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه فعال و در راستای مراقبت و ارتقاء سلامت مادران و نوزادان تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محمد احمدیان در مراسم گرامیداشت روز ماما که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاونان بهداشت و مسئولین سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و ماماهای نمونه شهرستان های تابعه دانشگاه برگزار شد خاطرنشان کرد: در طی بحران به وجود آمده با تلاش همه جانبه ماماها، 47 هزار مادر باردار شناسایی و بیش از 97 درصد این افراد از نظر کووید 19 غربالگری و در صورت نیاز ارجاع و پیگیری شدند که در سطح کشور فعالیت ارزنده ای به شمار می آید.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: خدمات ماماهای شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت در بحران کرونا بسیار ارزنده و قابل توجه بوده و این عملکرد ستودنی است.

وی افزود: همه ساله ماماهای شاغل در این حوزه بر اساس چک لیست های ارسالی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد ارزیابی قرار می گیرند و از هر شهرستان یک نفر از عزیزانی که بیشتر از 75 درصد امتیاز چک لیست را کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از هزار ماما در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

فعالیت بیش از هزار ماما در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد