مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-07اقتصادي

روحانی: رقم صادرات سالانه بخش مس کشور به حدود یک میلیارد دلار رسیده است


رییس جمهور در مراسم افتتاح طرح احداث کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس شهر بابک خاتون آباد، گفت: رساندن رقم صادرات بخش مس به حدود یک میلیارد دلار در سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی همچنین در مراسم افتتاح پروژه احداث کارخانه اکسیژن مجتمع مس خاتون آباد با تقدیر از مقرر کردن پاداش برای کارگران و دست اندرکاران اجرای این طرح، گفت: هرگونه پاداشی که به کارگران عزیز داده شود مایه خوشحالی و حق کارگران عزیز ما بویژه در این شرایط سخت است.

وی افزود: رساندن رقم صادرات بخش مس به حدود یک میلیارد دلار در سال گذشته، در کنار تکمیل این پروژه به دست جوانان متخصص ایرانی پس از توقف مشارکت خارجی ها به دنبال دور جدید تحریمها، افتخار آفرین برای همه ایرانی ها است.

روحانی همچنین در مراسم افتتاح پروژه احداث کارخانه اکسیژن مجتمع مس خاتون آباد با تقدیر از مقرر کردن پاداش برای کارگران و دست اندرکاران اجرای این طرح، گفت: هرگونه پاداشی که به کارگران عزیز داده شود مایه خوشحالی و حق کارگران عزیز ما بویژه در این شرایط سخت است.

روحانی افزود: سالهای 97 تا 99 سال های بسیار سختی بوده و تحریم بسیار شدیدی بر مردم ما اعمال شده و الحمدالله آن ایمان، نشاط، ایستادگی و مقاومت کارگران و کشاورزان و همه کارآفرینان جامعه مانع شده که دشمنان به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: رقم صادرات سالانه بخش مس کشور به حدود یک میلیارد دلار رسیده است

روحانی: رقم صادرات سالانه بخش مس کشور به حدود یک میلیارد دلار رسیده است