مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-07سياسي

ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن بیداد می کند


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران با اشاره به اینکه بومهن با چالش های جدی مواجه است گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن بیداد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا طاهری نسب ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار بومهن با اشاره به مشکلات فراوانی که در بومهن وجود دارد اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، اجرای پروژه های عمرانی در همه مناطق شهر، افزایش امکانات رفاهی، تفریحی، ایجاد مبلمان جدید شهری، رسیدگی به آسفالت معابر، قطع ارتباط واسطه ها در مجموعه، ممانعت از توصیه پذیری، استفاده از نیروهای متعهد، توانمند و جوان برای پیشبرد امور، از جمله اقدامات مفیدی است که شهردار جدید می تواند در راستای خدمت به مردم مظلوم بومهن و توسعه و شکوفایی شهر به آنها بپردازد.

طاهری نسب با اشاره به مؤلفه های مدیریت شهری افزود: مدیران شهری باید مدیریت درآمد و هزینه داشته باشند تا هزینه هایی که در شهرداری ها غیر مؤثر هستند حذف شود.

وی بیان کرد: شهردار باید نگاهی کارشناسانه به مسائل اجتماعی و رفع معضلات اجتماعی از جمله موضوع حاشیه نشینی و ساخت وسازهای غیرمجاز داشته باشد که در شهر بومهن به وضوح دیده می شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران بیان داشت: یکی دیگر از شاخه های مدیریت شهری رفع نگرانی مردم، امیدآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن بیداد می کند

ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن بیداد می کند