مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-08پزشكي

گفت وگو با دارنده تندیس ملی فداکاری/ تندیسم را به کادر درمان تقدیم می کنم


امدادگر هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در آیین اعطای تندیس ملی فداکاری در سال 97 توانستم لوح، مدال و تندیس فداکارترین فرد ایران را دریافت کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روز جهانی هلال احمر بهانه ای است برای پاسداشت شجاعت و فداکاری امدادگران بی ادعایی که داوطلبانه در هر حادثه و رویدادی در خط مقدم کمک رسانی حضور دارند و سابقه کاریشان پر است از نجات جان همنوعان و رفع نگرانی ده ها خانواده، از سیل و زلزله و بلایای طبیعی گرفته تا این روزها کرونا و رزمایش همدلی سرخی هلال است که به چشم می آید و دسته دسته جوان بانشاط، پردغدغه و فداکار.

به همین بهانه هم کلام شده ایم با دارنده نشان ایثار کشوری و فداکارترین فرد ایران در سال 97.

موفق شدم نشان ایثار را کسب کنم علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: من به واسطه رشته ورزشی و مقام های کشوری وارد حیطه امداد و نجات هلال احمر شدم و اکنون 10 سال است که عضو داوطلب هلال احمر استان هستم.

امدادگر داوطلب هلال احمر چهارمحال و بختیاری توضیح داد: خوشبختانه توانستم نشان ایثار که یک درجه امدادی محسوب می شود و تعداد معدودی می توانند آن را دریافت کنند،کسب کنم.

بهترین خاطره ام نجات جان فردی در ارتفاعات زردکوه است محمدی از خاطراتش در ماموریت های مختلف یاد کرد و افزود: یکی از بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با دارنده تندیس ملی فداکاری/ تندیسم را به کادر درمان تقدیم می کنم

گفت وگو با دارنده تندیس ملی فداکاری/ تندیسم را به کادر درمان تقدیم می کنم