مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-05-08اقتصادي

کشت گلخانه ای در زنجان توسعه می یابد


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، از وجود 200 واحد گلخانه ای دراستان زنجان خبر دادو گفت: کشت گلخانه ای درزنجان توسعه می یابد.

- جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه کشت گلخانه ای راهی میان بر برای کشت های بهاره است، گفت: کشت گلخانه ای علاوه بر افزایش بهره وری در صرفه جویی مصرف آب و کنترل آفت ها بسیار موثر است.

وی از وجود بیش از 38 هکتار گلخانه در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در سال دو هزار تن انواع محصول گلخانه ای در استان تولید می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، از وجود 200 واحد گلخانه ای دراستان زنجان خبر دادو گفت: مهم ترین محصولات گلخانه ای تولیدی در استان زنجان توت فرنگی، خیار، گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای و نهال است.

تاراسی با بیان اینکه انتقال تولید محصولات سبزی و صیفی از فضای آزاد به محیط گلخانه به منظور مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: گسترش تولید محصولات گلخانه ای گام مهم در مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه مصرف آب در کشت گلخانه نسبت به فضای باز حدود 10 تا 12 برابر کم تر است، گفت: در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان به توسعه کشت گلخانه ای در استان تاکید دارد و در سال جاری بیش از 10 گلخانه در استان احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گلخانه ای در زنجان توسعه می یابد

کشت گلخانه ای در زنجان توسعه می یابد