مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 12:452020-05-08سياسي

آمریکا مصداق بارز طاغوت است


رییس پژوهشگاه فقه نظام با بیان اینکه آمریکا که صف آرایی علنی علیه جبهه حق دارد مصداق طاغوت است، گفت: ایستادگی در برابر طاغوت یک وظیفه و تکلیف مهم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی عصر جمعه در ویژه برنامه تفسیر قرآن کریم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه سوره مبارکه حجر و سوره نحل جز 14 قرآن کریم را تشکیل می دهد، افزود: سوره نحل سوره نعمت ها نیز نام دارد زیرا حدود 50 نعمت خداوند در این سوره نام برده شده است.

وی گفت: خداوند در سوره نحل می فرمایند که نعمت الهی را می شناسند اما این نعمت های الهی را مورد انکار قرار می دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، مقاومت را پیام مشترک همه انبیای الهی عنوان کرد و افزود: همه تعالیم از آدم تا خاتم در دو جمله عبودیت پروردگار و مقاومت در برابر طاغوت ها خلاصه شده است.

وی بیان کرد: مشرکان مدعی بودند، اگر خدا می خواست که ما بت پرست نباشیم و در برابر بت ها کرنش نکنیم باید از قبل به ما اعلام می کرد و پیامبرانش را با این هدف می فرستاد و سکوت پروردگار از این کار ما نشان دهنده راضی بودن خداوند است اما آیه 35 سوره نحل این سخن را نهی می کند.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم گفت: خداوند در آیه 35 سوره نحل می فرمایند که دیگران نیز این بهانه را آوردند اما رسالت پیامبرانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مصداق بارز طاغوت است

آمریکا مصداق بارز طاغوت است