مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-09اقتصادي

کرونا بهره برداری از کاغذ معدنی فاروج را به تاخیر انداخت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: متاسفانه به علت شیوع بیماری کرونا، واردات دستگاه های خریداری شده این کارخانه برای بهره برداری این کارخانه با تاخیر مواجه شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: متاسفانه به علت شیوع بیماری کرونا، واردات دستگاه های خریداری شده این کارخانه برای بهره برداری این کارخانه با تاخیر مواجه شده است.

رضا فیروزه ادامه داد: طرح تولید کاغذ معدنی از ماده کربنات کلسیم با سرمایه گذاری 246 میلیارد تومان از سال گذشته در شهرستان فاروج کلید خورد که با بهره برداری این کارخانه 115 نفر شاغل خواهند شد.

به گزاش ایسنا به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وی افزود: طرح تولید کاغذ معدنی از ماده کربنات کلسیم با سرمایه گذاری 246 میلیارد تومان از سال گذشته در شهرستان فاروج کلید خورد که با بهره برداری این کارخانه 115 نفر شاغل خواهند شد.

وی گفت: سازمان های جهاد کشاورزی و امور اراضی استان با تغییر کاربری اراضی اختصاص یافته به این پروژه موافقت کنند.

وی با بیان اینکه سوله این کارخانه برای تولید سالانه 30 هزار تن کاغذ از این ماده معدنی ساخته شده، یادآور شد: دستگاه های تولید خط اول این کارخانه برای تولید سالانه پنج هزار تن کاغذ از این ماده معدنی خریداری شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بهره برداری از کاغذ معدنی فاروج را به تاخیر انداخت

کرونا بهره برداری از کاغذ معدنی فاروج را به تاخیر انداخت