مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-09اقتصادي

مردم از فرصت ماه رمضان جهت اهدای خون استفاده کنند


مدیر کل انتقال خون یزد با بیان این که روزه داری با اهدای خون منافاتی ندارد، از مردم خواست از فرصت ماه بندگی خدا، جهت اهدای خون استفاده کنند.

- ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون یزد با بیان این که روزه داری با اهدای خون منافاتی ندارد، از مردم خواست از فرصت ماه بندگی خدا، جهت اهدای خون استفاده کنند.

دکتر نقی تقوایی با اشاره به کاهش اهدای خون در ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به این که در ماه مبارک رمضان، میزان اهدای خون و ذخایر خونی کاهش پیدا می کند بنابراین همت اهداکنندگان را می طلبد که همانند روزهای عادی سال اقدام به اهدای خون کنند.

وی با اشاره به زمان پذیرش از اهداکنندگان خون در ماه رمضان، افزود: پایگاه مرکزی یزد واقع درصفاییه میدان ابوذر صبح ها از ساعت 8 تا 13 و شب ها از ساعت 20:30 تا 23:30، مرکز ثابت خون گیری آزادشهر از ساعت 8 تا 12:30، پایگاه انتقال خون شهرستان اردکان صبح ها از ساعت 8 تا 13 و شب ها از ساعت 21 تا 23:30 بجز پنج شنبه ها و پایگاه انتقال خون شهرستان میبد از ساعت 8 تا 13، مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون یزد، تقوایی همچنین با بیان این که برخی از مردم برای اهدای خون در شب های قدر نذر می کنند، از شهرندان یزدی خواست همچون گذشته در طول ماه مبارک رمضان به پایگاه ها و مراکز انتقال خون مراجعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از فرصت ماه رمضان جهت اهدای خون استفاده کنند

مردم از فرصت ماه رمضان جهت اهدای خون استفاده کنند