مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-09اقتصادي

آسیب های زیست محیطی در پالایشگاه گاز ایلام کمتر می شود


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده آسیب های زیست محیطی در این واحد صنعتی کمتر می شود،گفت:با راه اندازی واحد الفین و سولفور زدایی پتروشیمی ایلام، - و ارسال گاز مایع خام به عنوان خوراک به مجتمع، ارسال  آن به مشعل و یا حمل توسط کامیون کاهش یافته که به تبع آسیبهای زیست محیطی نیز کمتر می شود.

دکتر روح اله نوریان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر چوار، اظهار کرد: با راه اندازی واحد اولفین ،دو محصول دیگر پالایشگاه همچون میعانات گازی و اتان نیز به عنوان خوراک،تحویل پتروشیمی می شود.

وی گفت: این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی پروژه هایی را به وزارتخانه پیشنهاد نموده که در صورت تصویب و اختصاص بودجه، در شهر چوار و روستاهای اطراف تاسیسات پالایشگاه، هزینه خواهد شد.

جهانگیر چراغی شهردار چوار نیز در این دیدار با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام یکی از صنایع بزرگ فعال در استان است که می تواند دروازه ای به سوی توسعه پایدار باشد، گفت: ایجاد صنایع بزرگ همچون پالایشگاه و پتروشیمی می توانند تاثیر بسزایی در جنبه های مختلف اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی در منطقه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های زیست محیطی در پالایشگاه گاز ایلام کمتر می شود

آسیب های زیست محیطی در پالایشگاه گاز ایلام کمتر می شود