مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-09پزشكي

ادای احترام پلیس به جامعه پزشکی+ عکس


رییس پلیس راهور پایتخت با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری از تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار محمد رضا مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت  با حضور در  بیمارستان مسیح دانشوری، ضمن دیدار و گفت و گو  با دکتر ولایتی،  از زحمات و تلاش های شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان و مدافعان سلامت در سرتاسر میهن اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

سردار مهماندار در این دیدار  بیمارستان مسیح دانشوری رابه عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا معرفی کرد و ضمن اهدای لوح تقدیر، از تلاش های دکتر ولایتی و متخصصان و کادر پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیر نامه خطاب به دکتر ولایتی و مدافعان سلامت آمده است: ایثارگران جامعه عظیم پزشکی، درمانی و بهداشتی، بی تردید در این شرایطحساس هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

در قسمت دیگری از این لوح آمده است : بر خود فرض می دانم در عمل به من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از زحمات وتلاش های مستمر شما افتخارآفرینان حوزه درمان و سلامت که مدال پرافتخار مدافعان سلامت را بر سینه دارید، قدرانی کنم که اززمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا در کشور بدون هیچ چشم داشتی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام پلیس به جامعه پزشکی+ عکس

ادای احترام پلیس به جامعه پزشکی+ عکس