مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-09اجتماعي

ثبت نام 250 نفر در سامانه فرزندخواندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در گفتگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره اهداف راه اندازی سامانه فرزندخواندگی، - بابایی درباره اهداف راه اندازی سامانه فرزندخواندگی و تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه، توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در گفتگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره اهداف راه اندازی سامانه فرزندخواندگی، اظهار کرد: فرآیند فرزندخواندگی یکی از مباحثی بوده که همواره زمان زیادی نیاز داشت و متقاضیان زیادی در پشت نوبت بودند.

وی با بیان اینکه برای تسریع و شفافیت فرایند فرزندخواندگی سامانه فرزند خواندگی راه اندازی شد، افزود: در حال حاضر اولویت با متقاضیان داخل کشور و آن هایی که پیش از این پشت نوبت برای فرزندپذیری بودند، است.

بابایی با اشاره به اینکه سایر افراد که خواهان فرزند پذیری هستند می توانند در این سامانه به صورت آنلاین ثبت نام را انجام دهند، ادامه داد: 250 نفر از روزی که سامانه راه اندازی شده برای فرزند پذیری ثبت نام کردند.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: به ازای هر کودک که قابلیت واگذاری را داشته باشد بین 7 تا 17 خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 250 نفر در سامانه فرزندخواندگی

ثبت نام 250 نفر در سامانه فرزندخواندگی