مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:452020-05-09اقتصادي

تولید نانوپوشش های ضد زنگ وارداتی در کشور


محققان یکی از شرکت های فناور به فرمولاسیون نانو پوشش های ضد زنگ که تاکنون از کشورهای هلند و آلمان وارد می شد، دست یافتند.

- محققان یکی از شرکت های فناور به فرمولاسیون نانو پوشش های ضد زنگ که تاکنون از کشورهای هلند و آلمان وارد می شد، دست یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین آسان، مدیر عامل این شرکت فناور، با بیان اینکه در حال حاضر محصولات مختلفی از جمله رنگ اپوکسی ضدخوردگی و رنگ آلکیدی ضدخوردگی را تولید و به بازار عرضه کردیم، افزود: در سال 98 در حدود 30 تُن رنگ نانو را تولید و به بازار عرضه کردیم که این میزان در سال 97 در حدود 20 تُن بوده است.

این افزایش حجم تولید نشان از استقبال بازار از این رنگ های نانویی دارد.

وی ادامه داد: رنگ های ضدخوردگی نانویی تولید شده در صنایع مختلفی چون تولیدکنندگان سیستم های تهویه، سازه های فلزی و مجتمع های فولادسازی استفاده می شود؛ علاوه بر آن دو سال قبل در نمایشگاه چین با تقاضای رنگ هایی مواجه شدیم که انحصار تولید آن ها در دست چند شرکت اروپایی است؛ از این رو توسعه این نوع رنگ های ضدخوردگی را که روی مس و آلومینیم قرار می گیرد، آغاز کردیم.

آسان خاطرنشان کرد: به تازگی موفق به توسعه این فناوری و تولید این نوع رنگ ها شده ایم که در حال حاضر از هلند و آلمان وارد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نانوپوشش های ضد زنگ وارداتی در کشور

تولید نانوپوشش های ضد زنگ وارداتی در کشور