مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-09سياسي

مواسات، جلوه ای از زندگی مهدوی است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه مواسات، جلوه ای از زندگی مهدوی است، گفت: وقتی صحبت از ظهور امام زمان (عج) می شود می گوییم که منتظر آن حضرت هستیم؛ - ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه مواسات، جلوه ای از زندگی مهدوی است، گفت: وقتی صحبت از ظهور امام زمان (عج) می شود می گوییم که منتظر آن حضرت هستیم؛ ولی باید بگویم که منتظر واقعی امام زمان (عج) بودن با همه لوازم و ضروریات آن است و یکی از وسایل مهم برای انتظار ظهور فرج انفاق است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: به خاطر کرونا برخی از مشاغل دچار بحران شدند که در پی آن شرایط زندگی برای صاحبان این کسب وکارها دشوار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده برای برخی از مشاغل، فرصتی ایجاد شده تا متدینین از اموالشان به نحو احسن استفاده کنند تا لطف و برکت و رحمت خدا را شامل حال خود قرار دهند؛ شرایط امروز جامعه ما شرایط خاصی است که اگر ما این شرایط را با نگاه دینی، ایمانی، مواسات و برادری قدر نداریم بعدها حسرت خواهیم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: الان که دوره انفاق، مواسات، برادری، همیاری و همدلی با مردم است خوب است که این فرصت را از دست ندهیم و جدی وارد میدان شده و از کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواسات، جلوه ای از زندگی مهدوی است

مواسات، جلوه ای از زندگی مهدوی است