مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-09پزشكي

وضعیت ابرکوه به لحاظ شیوع کرونا قرمز است


فرماندار ابرکوه با بیان این که ابرکوه در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد، گفت: اطلاع رسانی ها باید به صورت گسترده تر وارد وضعیت هشدار و فاصله گذاری اجتماعی به صورت یک عادت ثانویه با زندگی مردم همراه شود.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه با بیان این که ابرکوه در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد، گفت: اطلاع رسانی ها باید به صورت گسترده تر وارد وضعیت هشدار و فاصله گذاری اجتماعی به صورت یک عادت ثانویه با زندگی مردم همراه شود.

محمد کاظمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا وضعیت شهرستان ابرکوه در زمینه شیوع بیماری کرونا را قرمز اعلام کرد و گفت: شهرهای مختلف کشور بر اساس شاخص های وزارت بهداشت در زمینه میزان شیوع کرونا به وضعیت های سفید، زرد و قرمز تقسیم بندی شده اند که ابرکوه نسبت به جمعیت در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با بیان این که نگرانی برای وخیم تر شدن وضعیت و شرایط سخت تر وجود دارد، ابراز کرد: هرچند در روزهای گذشته کرونا در ابرکوه کنترل و مدیریت شده بود اما اکنون باید بیش از گذشته مراقبت کرد و تدابیر قاطع تری برای اجرای فاز دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی اندیشیده شود.

کاظمی نسب ادامه داد: در این راستا ادارات، بانک ها، دفاتر خدمات الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت و سایر نهادهایی که با مردم در ارتباط هستند، باید به اجرای پروتکل های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ابرکوه به لحاظ شیوع کرونا قرمز است

وضعیت ابرکوه به لحاظ شیوع کرونا قرمز است