مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-09فرهنگي

«راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب های غیرداستانی» نقد می شود


کتاب «راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب های غیرداستانی» نوشته نیل وایت روز دوشنبه این هفته با حضور محمد قائم خانی، احسان رضایی و سیامک محبوب در فضای مجازی معرفی و نقد می شود.

- کتاب راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب های غیرداستانی نوشته نیل وایت روز دوشنبه این هفته با حضور محمد قائم خانی، احسان رضایی و سیامک محبوب در فضای مجازی معرفی و نقد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست معرفی و نقد کتاب راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب های غیرداستانی نوشته نیل وایت با ترجمه سیدامیرحسین میرابوطالبی، روز دوشنبه 22 اردیبهشت با حضور محمد قائم خانی، احسان رضایی و سیامک محبوب، در پخش زنده اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی تهران برگزار می شود.

نیل وایت در این کتاب، مفاهیم اصلی خدمت مشاوره خوانندگان در حیطه کتاب های غیرداستانی را توضیح داده و سپس، با کاوش موضوعی در این آثار، عوامل کشش هر موضوع را بیان می کند.

مولف کتاب مذکور در ادامه، انواع کتاب های رایج در هر موضوع، نویسندگان مهم و نمونه هایی از نوشته های معیار آن را برشمرده است.

این اثر که منبعی جامع در شناخت انواع آثار غیرداستانی برای کتابداران، علاقه مندان به خدمت مشاوره خوانندگان و عموم کتاب خوان هاست، راهبردهایی را برای انتخاب کتاب مطلوب از میان انبوه آثار غیرداستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب های غیرداستانی» نقد می شود

«راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب های غیرداستانی» نقد می شود