مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-09بين الملل

راه سوییسی ها در حمایت کتاب فروشی های متضرر از کرونا: کتاب بخریم


کمپین خریداری کتاب راه حلی است که سوییسی ها برای حمایت از کتاب فروشی ها و آسیبی که در دوران کرونا دیده اند٬ انتخاب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فیگارو٬ کتاب فروشی های سوییس با اجازه دولت می توانند بعد از مدت ها قرنطینه به خاطر گسترش ویروس کرونا٬ از روز دوشنبه یازدهم ماه می (22 اردیبهشت) دوباره درهای خود را به روی مخاطبان باز کنند.

از دو روز دیگر، کتاب فروشی های سوییسی می توانند با استفاده از ژل ضدعفونی کننده دست، دستکش و ماسک و همچنین با قبول کردن تعداد محدودی از مشتریان که فقط می توانند از کارت های بانکی استفاده کنند، به مشتریان خدمت رسانی کنند.

به این مناسبت و برای حمایت از کتاب فروشی ها، انجمن کتاب سوییس کمپینی در سطح کشور راه اندازی کرده است تا مردم را وارد عمل کند.

اما بازه قرنطینه به کتاب فروشی های این کشور آسیب وارد کرده و در ضمن وقتی آنها دوباره فعالیت خود را شروع کنند به اندازه قبل مشتری نخواهند داشت.

به همین دلیل انجمن سوییس لیور یا انجمن کتاب سوییس که مسئولیت حمایت از کتاب های فرانسوی زبان در سوییس و فراتر از آن را بر عهده دارد، خواستار ایستادن کامل در کنار ناشران سوییسی شده است.

این انجمن کمپینی به نام من یک کتاب سوییسی می خرم راه اندازی کرده و از کتاب خوان ها خواسته هر یک حداقل یک کتاب بخرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه سوییسی ها در حمایت کتاب فروشی های متضرر از کرونا: کتاب بخریم

راه سوییسی ها در حمایت کتاب فروشی های متضرر از کرونا: کتاب بخریم