مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-09پزشكي

خبر بازگشایی دانشگاه ها از عیدفطر چقد صحت دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، - معاون کل وزارت بهداشت درباره بازگشایی دانشگاه ها بعد از ماه رمضان و برگزاری امتحانات حضوری دانشجویان با توجه به تصمیمات ستاد کرونا توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، درباره زمان بازگشایی دانشگاه ها گفت: اگر در جایی بازگشایی موجب افزایش بیماری شود و به خاطر خصوصیت اپیدمی آن شهرها، یا به دلیل خصوصیات اجتماعی اگر باعث شود با تشدید موارد مواجه شویم حتماً تصمیمات سختگیرانه تر و بازگشت به گذشته را خواهیم داشت.

وی افزود: در مورد دانشگاه ها و مدارس نکته ای مطرح است که اولین جایی که باید بسته شود مدارس است و آخرین جایی که باید باز شود نیز بازهم مدارس است.

در مورد دانشگاه ها نیز برخی همین نظر را دارند.

حریرچی گفت: البته، چون روند نزولی است و همان طور که معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کردند، ممکن است بعد از ماه رمضان پیشنهادات و تصمیماتی در ستاد کشوری مقابله با کرونا مطرح و اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر بازگشایی دانشگاه ها از عیدفطر چقد صحت دارد؟

خبر بازگشایی دانشگاه ها از عیدفطر چقد صحت دارد؟